Men hallå typ.

Men jag och skriva inlägg då.
Vad har hänt sen i januari då jag var in och skrev sist...

Ja jag är klar med kurserna som jag skrivit in mig på.
Trots att jag jagat dem på skolan så får jag inga klara besked om när jag ska få börja på nästa kurs.
Man blir ju inte lite aggresiv när man tänker på det.

Har lyckats skaffa mig jobb igen, en heltid påe ca 169h i månaden.
Började den 1a April så kände mig liiiite som ett april skämt på jobbet den dagen..:D

Visserligen jobbade jag på raden från och med i mars men ibland så blir det så.

Utöver det så är det lugnt som vanligt, med vissa infall av totala dumheter.

Men på måndag så är det Arjeplog i en vecka som gäller.
Känns skönt med en liten liten semester innan sommarens jobb period.

Sen blir det ingen semester innan jul och påsk. :D





Nae, se typ film innan man dör av i sängen för natten. Imorgon blir det städa och sen hjälpa Jenny plugga.

Todells
/Ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0