2012

Gott nytt år alla läsare..:P

Inte riktigt för att jag vet hur många ni är som läser mina sporadiska inlägg..
Men för er alla, många eller få,
så är jag snart officiellt klar med mina kurser på Miroi.
Jag har slutprovet i svenska B och hela Geografi kursen kvar att göra.
Men utöver det så är jag snart klar med den delen.
Och efter det så blir det läsa en starta eget kurs på 800poäng.
Så ett år till är inplanerat för studier.
Känns skönt att nånting går som det ska i min lilla värld.
Är fortfarande kvar i arjeplog.
Har ju som varit här sen den 23 december.
Men det är väldigt skönt att få komma ifrån en stund och bara vara på hemmaplan.
Känns som att mina framtidsplaner ändå är på rätt spår då jag verkligen känner att jag vill flytta tillbaka upp hit.
Visst jag har blivit bekväm med att bo i umeå, det kan jag inte förneka.
Men men, känner att det här första inlägget på 2012 inte riktigt blev som jag tänkte så vi bryter här och publicerar det som det blev..:D
Todells/
Iiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0