Verkar inte riktigt ta sig..;P

Går inte så bra med mina försök att ta tag i det här igen.
Lusten faller som inte på. Sen har jag ju inte så spec mkt för mig nuförtiden heller.
Annat än att jobba som en tok och försöka packa ihop lägenheten.

Har snart tömt förrådet.
Yay, för mig..:D
Men annars så står det ganska så still just nu. :/
Har ändå ingen ork.

Solat för första gången igår. Och fortsatt idag.
Har upptäckt att jag börjat få spänningshuvudvärk så fort det är åska på g..
Suck, varför!
Har ju klarat mig utan så många år.
Ajja, det började efter att jag började få migrän.
Jävla stress..

Nej, nu måste jag ställa mig och diska och sen göra mig nå middag.
Kan ju inte bara äta chips och dricka cola idag. :(



Känner mig inte helt hundra i humör.

Varför ska nånting så litet och obetydligt blåsas upp till alltför stora proportioner.

Jag ger upp.
Imorgon är det över.

Tack och hej för nu

Todells/ Taeti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0