Nu måste jag nog skärpa till mig lite..:/

Men jag har verkligen inte haft tid att sitta här.
Haft alldeles för mkt på jobbet osv.
Liten uppdatering.

Jul, jobbade man hela julhelgen.
Fick lite finbesök på julaftonskvällen.
Blev sen att jobba jobba och jobba ännu mer.
Slängt in lite träning då jag hunnit med det.
Håller mitt schema ganska så bra nu.
Tränar minst två ggr varje vecka..:D
Nyår var jag upp till arjeplog och familjen.
Var så otroligt ostressigt allting..:)
När man väl var tillbaka hemma i umeå så tillbaks i stressen igen.

Nu blir det upp till arjeplog igen imorgon.
Har en begravning att gå på, på fredag.

Nae, var väl inte riktigt en uttömmande uppdatering,
men lite var det iaf.

Lite piggare, lite hurtigare

Todells
/Taeti

Kommentarer
Postat av: Malin

vi måste ses snart gumman <3

2010-01-13 @ 17:55:57
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0