Snabb uppdatering

Mitt liv är lite i övergångar just nu.
Så har inte riktigt vare sig tid eller ork till att sitta här och skriva varje dag.

Men men, Jag har hittat en ny lägenhet som jag ska flytta in i.
Nej, jag har fortfarande inte hittat mig en kärlek än..
Är fortfarande mer inne på lek..
Jag mår bättre i migsjälv.
Är väl inte helt frisk.
Blev ju dyngförkyld påskveckan och fortfarande inte helt hundra.
Jobb har jag fortfarande, skolan är snart avklarad.

Och ni ser väl när jag tar mig tid till att skriva nästa gång

Todells
/Taeti


Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att se att du lever iaf :)

Saknar dig massor älsklingen min <3

2010-04-16 @ 21:24:07
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0