Kanske man ska ta tag i det här igen.

Har väl inte över mkt att berätta.
Men mitt liv känns bra igen.
Fortfarande lite snuvig.
Så träningen tas det lugnt med.
Solen har kommit fram på allvar nu, så det är dags att börja utnyttja solen under mina lediga timmar.

Börjar se ännu tommare ut i lägenheten.:)
Packar ihop mig lite smått..
Så att inte allt blir så hemskt bråttom sen i slutet på juni.
Men men, mamma ska iaf komma och hjälpa mig.:D

Nae, försöka sopa undan lite äckliga fimpar från uteplatsen
 och sen ligga där en stund innan man susar iväg på gymmet en sväng.

Todells/
En ny fräsch Taeti


Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen tillbaka till bloggen <3

Så skönt att höra att de börjar ordna upp sig.

älskar dig vännen <3

2010-04-26 @ 17:36:11
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0