Tada! *Applåderar migsjälv*

Äntligen så är skadeanmälan gjord, får väl se vad som händer..
Gick hyfsat på jobbet, men ska verkligen skaffa mig ett till knästöd..
Känns verkligen att knäet mår bättre då jag har det på mig.

Jajaja, jag vet att jag har mina övertydliga stunder ibland.
Men om jag inte har det skulle verkligen ingen förstå mig..;)

Nae, färdigfikad och allt, ska bara lägga vetevärmaren i mikron och göra mig klar för sängen.
Sen imorgon är man ledig, så ska försöka ta mig i kragen och gå upp och tvätta, som jag eg tänkt göra idag, men det försvann ur huvudet på mig, då jag inte vaknade då klockan ringde..;P

Haha, nae.



Todells
/ Trött men glad Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0