Hmpf

Känner mig verkligen inte särskilt inspirerande eller för den delen intressant att lyssna på..
Jag gör verkligen ingenting längre..
Tror jag är nere i en liten svacka igen..:/
Oavsett vad jag gör så känner jag mig nere och hängig..
Så för min del är det mkt sova som gäller..

Försöker att hålla humöret uppe, men ska förska att få upp humöret och orken tills i helgen.
Kan ju inte vara helt nere och utmattad då man är hemma ju..

Nae, har försökt att vara riktigt produktiv nu under de senaste veckorna och visst har det hänt grejjer här hemma, vi börjar få in en rutin att städa varannan var tredje dag.
Känns ändå helt underbart att komma hem
och det inte ser ut som ett bombnedslag varje gång man går in genom dörren.
Min tv la av, tyckte det var jätte kul att sluta visa den vita färgen,
så i tre dagar fick vi stå ut med gula och gröna nyanser istället för den vanliga vita som man är van vid.
Allra värst var det att se på Simpsons, var bara att byta kanal direkt.
Det var gult överallt, vissa scener såg man inte vad som var bakgrund och vilket som var figurerna.
Så efter just den dagen så for vi på Elgiganten och köpte oss en ny tv, funkar verkligen bra.
Och dagen efter blev det en ny DVD,
så vi kan se på film,
och lyssna på ordentlig musik via DVD:n igen.
Inget ont om den gamla förutom att den var gammal då..;P

Sen IKEA-resan de sista möblerna som vi beställde på hemtransport,
då bilen var för liten för att rymma det.
Allt det kommer imorgonkväll..:)
Så då får vi ännu en anledning att städa i ordning i lägenheten,
så att allting får plats.
Fast det kanske vi fixar på onsdag istället.
Grejjerna kommer ju trots allt på kvällen mellan 19-22..

Och bilen den rullar på helt okey..:D
Har kommit fram till att det är en rolig bil att köra..;P
Funkar både bensinsnålt och sen går den läskigt "foft" om man slutar tänka på bränsleförbrukningen.. ;D

Va mkt strunt man kan få med i ett inlägg om man verkligen anstränger sig och skriver upp vad som verkligen händer i ens liv.

Att man orkar, eller man, att jag orkar.

Ska försöka hitta lite tid imorgon och skriva ännu ett sånt här långt inlägg.
Kanske att man kan skriva om all träning man ska försöka pressa in i mitt packade, NOT, schema..:D haha

Ajja, Slut med tokinlägg för ikväll...




Wanna be my slinkie?! ;)

Todells/
Liten Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0