Hemvändare..;P

Tolka det hur ni vill..:P
Men jag kan lova att träningen var hemskt skön imorse..:P
Man kommer igång på ett helt annat sätt..:P
Så nu efter att jag har varvat ner ordentligt och all svett torkat..;)

Så ska jag ut och städa bilen..
Kan ju inte ha att det ser ut som ett bombnedslag i den heller.
Man vill ju inte göra en jens ju..;)

Okey, lite elakt, men så blir det om man låter sånna billiga slag regna ner..:D
Ska in till stan en sväng och se om man kanske hittar nånting.
Ska iaf förbi på biblioteket och betala av skulden där,
så man med gott samvete kan låna böcker igen.. :$

Nae, ut och gör någon nytta kvinna..;)

Todells
/ Pigg Taeti

Kommentarer
Postat av: Malin

Sluta vara allmänt duktig!

Jag känner mig typ... oduktig! :p



Kram på dig gumms <3

2009-09-29 @ 21:59:59
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0