Fy mig..

Nu var det ett tag sen man var inne och skrev.
Men det har egentligen inte hänt nånting som varit värt att skriva om..

Har jobbat och stått i.
Annars har det bara blivit att vara hemma och vila sig.

Men men, snart så bär det av mot Arjeplog..:)
Längtar riktigt ordentligt.

Och  nu i veckan så blir det att dra igång en högre växel med träningen.
Ska iväg och köra Activio imorgon på morgonen och sen ta och simma just innan jobbet.
Och på onsdag blir det simma på morgonen innan jobbet och ett pass med Funktionell Träning Puls..:D
Känns så roligt att jag hittat två så pass olika pass som jag tycker är roliga..:D

Så man får sig minst två pass i veckan..;) Allt beroende på hur man jobbar..:D

Nae, ska väl börja att röra mig mot jobbet snart..:D

Todells
/ Taeti

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktig du är gumman!

Borde börja röra mig jag me, inte alls bra som de e nu.. :s



syns på marknan!! :D

2009-09-28 @ 19:27:25
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Linda

ja de är bara att komma förbi, slutar jobba klockan 15. Slå bara en pling så jag inte glömmer bort att du ska komma, haha har gjort några sånna tabbar senaste tiden.

2009-09-28 @ 23:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0