Bil ägare då..:P

Hur roligt känns inte det då?!
Jo, massor kan jag ju säga..;P

Ska bara se till att man har råd att ha bilen..;P
Idag blir det en resa till sundsvall fram och åter..
Ska försöka hitta mig några lampor, sen kanske även en liten fotölj och en bokhylla.
Att ha inne i mitt rum, för att kunna sitta där och mysläsa..:)

Nae, nu ska jag lite lungt och försiktigt ta och fika lite..:D
Sen så ska vi förbi på jula och köpa en laddkabel till cornelias dator så vi kan lyssna på musik i bilen.
Följde tyvär inte med varken högtalare eller en fungerande stereo.
Men men vad kan man göra..

Jag är iaf bilägare..;P





Todells
/ Nöjd och glad Taeti

Kommentarer
Postat av: Sofia



Men, hur långt har ni till Sundsvall?? Jag tycker det låter långt att köra, men det kanske inte är det? :D

2009-09-18 @ 22:13:16
URL: http://stofilia.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Haha ja det tror jag säkert! =) Såna resor brukar kunna bli jättelyckade. Okej, men det var ju inte så farligt långt i alla fall, mindre än vad jag trott. Fast härifrån är det ju en bit faktiskt!

2009-09-18 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0