Varför ska det vara så svårt?

Ja, varför.
Kan inte folk förstå att man inte orkar/kan vara glad hela tiden.
Att man inte vill göra allting för att de ska må bra.
Att jag någon gång ibland måste tänka på hur jag mår..

Visst jag är en vän som lyssnar,
men vem lyssnar på mig ibland?
Det känns som att jag börjar drunkna i mina vänners problem.
Och då har jag inte ens tagit itu med mina egna problem.

Har varit en lång helg och en ännu längre vecka.
Fredagskvällen/natten-lördagsmorgonen spårade totalt.
Satt med adrenalins-skakningar i en timme,
innan jag var så pass lugn att jag kunde ta en dusch och fara till jobbet.

Kämpade mig igenom jobbdagen.
Kommer hem till fullt hus..
Sitter uppe och surrar och har trevligt en liten stund innan jag lägger mig.

Sen söndagen börjar slött, hemskt skönt.
Men blir en sväng in till stan och käka maxmat
och släppa av elin, köpa lite grejjer inför nästa helg på
BARNENS HUS!
Haha, orka växa upp egentligen..;D

Å idag blir det städda,
gå en sväng på Stina's och se om man kanske hittar nå fint.
Och klockan 4 så är det jobb igen som gäller.
Jag längtar... NOT!


Todells
/ Taeti

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej gumman!

Jag vet inte om du menar mig bland dom som bara pratar och inte lyssnar.. känner mig som en av dom just nu faktiskt!

Jag vet jag bara har gnällt av mig till dig, och inte tagit mig tid.. :( Förlåt!! <3

Ring mig efter jobbet ikväll så tar vi en lång pratstund, de var länge sen <3

puss älskar dig <3

2009-10-26 @ 18:13:17
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0