Jobb, jobb, jobb jobb och ännu mera jobb..

Det är vad min veckan bestått och består av..:/
Börjar känna mig något utsliten och uttömd,
helt slutkörd och alla andra sånna bra ord jag är alldeles för trött i huvudet för att komma ihåg just nu.
Och inte har jag pluggat nånting den här veckan heller..:'(
Jag har inte haft vare sig ork eller energi eller tid till det...

Har visserligen inte jobbat mer än vanligt.
Men det känns tyngre än vanligt då kunden haft en jobbig vecka.
Jag vet att jag inte ska ta åt mig av vad som händer och sker på jobbet.

Men hur kan jag låta bli..
Jag har ändå jobbat där av och till i två år..
Man börjar kunna alla kundens knep och trix och skyll och alla sånna saker.

Men trots det så är jag ändå inte kapabel att koppla ifrån då jag kliver ut genom dörren..
Vissa dagar går det hur bra som helst.
Och vissa dagar går det inte alls.

Man bara skakar i hela kroppen av trötthet.
Och det är inte ens fysisk trötthet varje gång.
Utan många gånger är det psykiskt.

Och det är så otroligt svårt att värja sig mot..
Ska försöka allt jag kan i helgen att inte tänka på jobb.
Hur lätt det nu kan bli då jag jobbar fredag 07.00-16.00 och
lördag ett heldagspass,
inte riktigt på det klara med vilka tider jag har på lördag,
beror på när natten vill att jag ska komma på morgonen.

Helst ser jag ju att jag kommer så sent som möjligt.
Men man gör ju som man blir tillsagd..

Fast jag riktigt känner hur jag vill ta en till semester och bara fly umeå..
Det ska jag iofs göra.
Fly umeå alltså..;)
Måste ju hinna ner till sthlm innan folket jag ska besöka hinner flytta tillbaka upp hit..;)

Nae, känner mig lite lättare i själen nu.
Har inte nämt några detaljer så behöver inte känna skuld för det.

Men nu ska jag och mitt otroligt tunga huvud gå och lägga oss.

Så att vi INTE kommer försent till jobbet i morgon.

GUD Förbjude.


Trött
Så sött vill/kommer jag oxå sova

Todells
/ Trött och frustrerad Taeti

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi måste bli bättre på att vila upp oss gumms! <3

2009-10-23 @ 23:24:01
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0