Hejja tandis

En trasig tand lagad.
Check.
Betalt den inte alltför dyra räkningen.
Check.

Avdomnad i halva ansiktet..:D
CHECK!
Ganska roligt faktiskt.
Han lyckades alltså med att bedöva halva min nästa.
Jag är van att kinden och tungan ska domna av..:D
Men ändå ganska så roligt.
Jag kände iaf inget.
Men ljudet av borrarna är inte roligt nånstans..!
Huvva, ska försöka fara in nästa vecka och boka in ett besök för en vanlig kontroll bara.

Helskumt inlägg kanske.
Men jag är iaf utan trasiga tänder..
Just ja, den var bara en liten bit ifrån nerven.
Så var ett litet steg ifrån en rotfyllning.
Känns skönt att jag inte sköt på tandis ännu längre..

Fast jag tycker fortfarande tandis i arjeplog är bäst..;) haha

Nae, nu ska jag diska undan lite.
Så fröken som får besök slipper det iaf..

Nog för att jag tycker hon kunde röjt undan sen middagen hon lagade.

Todells
/ Taeti

Kommentarer
Postat av: evve

Snacka om lite sen jag är, såg nu att jag fått en kommentar av dig.. gillar inte bloggs nya sätt att visa nyheter som hänt i ens blogg =/

Nåja..

Pluggar du nu eller är bara jobb som gäller?

ne de är sant, är ju skönare komma tillbaka och kunna ha ett eget istället för att behöva flytta till mamma o dom. Även om de kan vara skönt ;)

Du tar inte och letar nå jobb här då?

2009-10-14 @ 14:10:44
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0