Suck

Då man tror sig ska få fara och jobba som vanligt.
Ja då sätter höften och ischias in stöten så man är lika ranglig som en 90åring utan rullator.
Okey, kanske elakt, finns säkert 90åringar som kan gå utan rullator..
Vad vet jag.
Ivf så snubblade jag omkring halva dagen.

Så insåg att det var lika bra att ge upp tankarna att fara till jobbet och ringa in en ersättare.
Jag var ju inte ens sjuk..:/
Fine, jag kan tycka att det inte är världens mest stimulerande arbete.
Men jag vill iaf inte missa arbetsdagar utan en ordentlig anledning.

Ajja, ska ta och hoppa i säng nu.
Och förhoppningsvis så fuckar sig inte ryggen/höften (vad det nu var) än en gång under natten.

Så sov gott och ha en bättre dag än vad jag har.

Todells
/Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0