Nattugglan hon själv!

Verkar inte kunna sluta vara uppe hela nätterna..:/
Och sen vill inte kroppen sova hela dagarna heller.
What's up with that?!

Behöver sömnen det vet jag, hur ska jag annars klara av vardagen.
Ajja, har några dagar till på mig innan jag börjar jobba igen.
Eller tekniskt sett så har jag väl bara 51h på mig, men ändå..

Har lyckats fixa mig ledigt dom dagarna jag ska ner till sthlm med syster..:D
Träffa Yrsa och julshoppa lite..:D
Sen blir det upp till arjeplog med henne och stanna några dagar.
Typ en tidig jul..:)

Jag jobbar ju över julen i år..
Men nyår har jag ledigt.

Ska försöka få in lite ledigt under påsk oxå.
Men får välan se hur det går med det..

Nae, nu känner jag att jag bara babblar och har mig.

Todells
/Sömndepraverad Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0