Nattsudd... Suck

Ja, blidde ju inte som jag tänkte mig.
Hade tänkt sova mig igenom söndagen.
Men efter att Jehovas ringde på dörren och väckte mig så var det inte lönt.:@
Ajja, halv sov mig iaf till kl 4 halv 5.
Innan man fick lite besök och liksom var tvungen att kliva upp och klä på sig.

Satt uppe tills 9 innan jag började fundera på att lägga mig för natten..:)
Kan ju säga att jag har fortfarande inte kommit mig isäng.
Trots att jag låg i en timme och försökte där kring 3tiden.
Men icket..
Så klev upp, och la över G I Joe på usb-minnet och la mig i soffan och såg på den.:)
Den var värd att vänta på..:)
Nu ska jag bara dra ner X-men beginnings och se den med. :)
Så är jag uppe i fas igen..=D

Håller på att ladda mp3:n med musik så man ska hålla sig vaken och alert på jobbet.
Och sen ska jag ju ha orken att fixa undan tvätten kl 5 efter jobbet.
Börjar bli lite mkt tvätt som bara ligger igen.

Ajja, nog om det, ska in och nörda en stund på fb nu innan jag ska käka lite frukost..:D

Todells
/ Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0