sol, buss och fotboll


Ja då var det dagen D, dags att åka tillbaka till vardagen då..:S
Jobbar ju som imorgon, lite svårt att stanna kvar hos mamma då..
Så kommer att sätta mig på bussen mot skellefteå kl 4 och sen är det två timmars väntetid
i skellefteå innan man sätter sig på bussen mot umeå och hemma..
Halv 12 i natt så sätter jag mig på bussen mot holmsund och är hemma där just vid midnatt..

Men men, det har ändå varit en väldigt givande helg, trots nykterhet..:D
Fick träffa linda och se en massa folk,
visserligen inte lika mkt folk som man brukar om man far ut en sväng.
Men har ändå inte suttit isolerad.

Hunnit med att sola några timmar, även fått mig ordentliga promenade både med och utan hund.
Alltid lika uppfriskande att vara ute och gå i frisk natur.
Finns ju inte lika mkt av det i holmsund umeå som det finns här.

Ajja, ska iväg och se lillebror spela fotboll nu kl2
Hoppas att de vinner..;P

Todells
/ taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0