onsdagspjoller

Blev en små skum dag för min del..
Kliver upp halv 7 på morgonen, kunde inte sova mera.. :S
Vid 7 hör man cornelia vakna till liv, och prata i telefon i fulla 30min innan hon ska på jobbet sitt.

Så kliver upp, sätter mig i soffan och gör ingenting tills jag ska fara på jobbet.
Börjar traska och inser att det är full storm ute.
Så tvärvänder och klär mig lite mera.
Plockar samtidigt på mig en busslista,
skulle som in till stan för att springa till optikern igen,

Hade tänkt förs
öka fixa mig ett linsabbonnemang,
gick hemskt dåligt eftersom jag på grund av vissa,
(jag nämner inga namn, alla vet ändå att det är jens..;))
Ivf så har jag pga hans jävla telia räkningar i mitt namn som han "GLÖMDE"
att betala så har jag en betalningsanmärkning i mitt namn.
Och det i hela tre år.

Till råga på allt så då jag strosar runt på stan med jenny och cornelia och vi just satt oss att äta middag.
Så vem tror ni att man ser.
Jo,
jens.
Gick fram till  han och sa att jag är väldigt arg på dig.
Och han började genast käfta emot, som att han är den enda i världen som det går dåligt för.

Bara för att jag inte är arbetslös.
Han kan ju anstränga sig lite och försökt behålla jobben han hade...
Åh, jag känner mig så arg ikväll..

Riktigt ville slå till honom.
Men jag gjorde inte det.
Synd egentligen.

Ajja, sen blev det en sväng på Åhlens å kolla lite smågrejjer innan man gick till bussen
och träffa värsta skeva snubben.
Han ville verkligen inte sluta snacka med mig å cornelia..:P

När vi väl kommer oss hem, med en simon, bussplanerna skippade vi.
Så blev det att se film,


Another gay movie
hemskt rolig film..:D

Och nu är det sängen som kallar..
Packningen skjuter jag på tills imorgon istället.

Todells
/ taeti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0