jobb jobb och ännu mer jobb

somnade väl kring 2-3 imorse..
och vaknade av att cornelia ringer på morgonen och frågar hur mkt klockan är..
Tänker lite stilla, varför kliver du inte upp och kolla i köket..:P
ajja, berättar att klockan 7,35 och sen lägger vi på och somnar om..
Vaknar då alarmet ringer kl 8..
Och kliver upp för att man ska iväg och jobba..

Gick hemskt långt för att komma till jobbet..
hela långa vägen till huset brevid..
Det fukade bra med personalen och med barnen.
Så då har man ännu ett fungerande vikk..

Har äntligen fått prata med min gummsa i england.
Fy på mig som tappade alla nummer så jag inte kunde ringa igår på hennes dag..
Men men, sånt är livet.

Nae, nu ska man försöka göra nånting nyttigt innan jag sticker iväg på jobb numero två för dagen.
Mitt vanliga jobb alltså..:P

Todells



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0