Ja huvva då

Ja då har man fastnat för denna fälla oxå.
Tycker som det är på tiden. har väl tänkt tanken i över ett år men aldrig gjort slag i saken.

Vette tusan egentligen varför jag gör det nu, men nånting ska jag fylla mina sömnlösa nätter med.
På tal om ingenting så känner jag mig hemskt otursförföljd..
Var ute med cornelia och skulle bara ta det lugnt på kulturnatta i umeå.

jo, tjena..

Peppad som jag var så i det närmaste halsar jag den lilla halvlitern
med utblandad sprit jag tagit med mig.
För att sen dricka höger vänster med jocke.
Vi fick ju naturligtvis åka med han, hannes och engan i finbilen..:D
Tyck om dom grabbarna.

Men i vilket fall, så när man väl tar sig hem.
Vilket jag inte kommer ihåg riktigt hur det hände..:S
Så dränker jag min telefon i badkaret, tyckte det var en bra idé att bada mitt i natten tydligen.

Men men tur man inte är så hemskt brydd och att det var löning idag..:P
Lyckades ju även pricka in så att alla mina nummer på telefonen försvann.
De enda jag har kvar är det som sparades på min telefon innan jag var i bulgarien i september
och dränkte en telefon där..
Börjar ni se ett mönster?!

I vilket fall så var man in till stan och köpte sig en ny slit och släng telefon
tills lite mer pengar börjar att rulla in.
Och när jag väl köpt mig en ny fin telefon så ska jag
använda min fina slit och släng telefon varje gång jag är ute och super.

Sweet

Så nu sitter jag i datarummet, hur fint som helst är det, cornelia möblerat om.
Vi fick oss ju ett fint hörndatabord.
Ska försöka lägga in nå bilder tills nästa inlägg..:D
Tänk vad gullig man kan vara..:D

Nae, nu ska jag försöka hitta på nå vettigt
och kanske gå och lägga mig och sova..

Todells och på återseende
/Taeti



Kommentarer
Postat av: malin

Antligen en blogg vannen!! :)

Kommer uppdatera min med bilder fran semestern senare idag da Aston sover, inte mkt tid annars.



Ringer dig senare idag.

Puss

2009-05-26 @ 10:23:20
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0