hemma

Ja, äntligen hemma.
Har visserligen vant mig vid bussresorna till och från arjeplog.
Men det är ändå inte kul att sitta på buss i 8h, visserligen med 2h stopp i skellefteå,
så restiden blir ju bara 6h men ändå..
Känner mig trött men ändå uppfriskad.

Veckan känns inte helt omöjlig att ta sig igenom längre.
Men hade jag kunnat så hade jag fortfarande varit kvar ute i skogen.
Det är så mkt friskare och naturigt där..:P

Nae, ska ta mig själv i kragen och gå och lägga mig.
Måste vara hyfsat pigg imorgon på jobbet.

Sen imorgon em blir det en tur in till stan fram och åter..

Todells
/ taeti

Kommentarer
Postat av: malin

forlat jag inte ringde.. var upptagen med ett gral med S till halv 2....

2009-06-01 @ 16:48:29
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0