Arjeplog


 
Äntligen hemma..:D
Känns hur bra som helst..

Om man bortser från att det är svinkallt..
Men men, vad tusan kan man göra.
Hoppas på att det ska bli varmare imorgon.
Det ska ju visst bli det om man ska tro på vädret..:P

Hemskt lugn torsdagskväll..
Fick sova hos jenny och elin inne i stan.
Blev tidig kväll.
Jag skulle som upp halv 5 för att gå in till busstationen så jag inte missade bussen.
Och elin skulle upp på jobbet.
Hann som inte se skymten av jenny, men det beror på att jag och elin somnade innan hon kom hem.. :P
Och det kändes hemskt elakt att väcka henne då jag gick..

Ajja, ivf så kom med på bussen och allt var frid och fröjd.
Klev på en busslast med arjeplogsbarn i jörn.
Jäkla klassresor..;P
Gissa vart de varit..:D

Jo, ni förstod det väl. Göteborg..:D
Är det standard så är det standard..

Men men, gick på prommis med vovvsingen då man var hemma..
Hela vägen till samhället och tillbaks..

Sen hjälpa mamma med middagen.
Finslipade filéerna och la dem i marinaden och sen var det casuall läge som gällde..
Lagt in nå musik, filmer och serier åt syrran.
Passade på att skjuta in nå spel åt na med..:D

Men men, verkar bli en otroligt lugn kväll.
Får la se en film eller nånting..




todells
/ taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0