Vill inte längre..:(

Jag vill verkligen inte gå till jobbet längre..:S
Jag känner inte den lilla peppen att kliva upp på morgonen och gå till jobbet.
Det känns alldeles för tungt. Får försöka ta mig tid att snacka med chefen nu innan midsommar.

Jag ska inte behöva gå till ett jobb jag inte trivs med..
Men om jag vet att något nytt kan poppa upp så säger jag ju inte nej till det efter sommaren.
Då kan jag igen känna den lilla peppen att gå till jobbet.
Och att jag misstrivs på jobbet nu har ingenting med semestern som kommer att göra.
Om nånting är jag otroligt glad att jag får jobba så pass mkt som  jag gör nu innan juli.
Kommer ju i praktiken att vara ledig hela juli. Med några dagars undantag då.

Nae, nu ska jag lägga mig i soffan framför tv:n och leta efter en film att se.

Todells
/ trött och less Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0