Vilken dag

Helt slut i huvudet.
Har varit på benen sen kl 6 imorse, inte en lugn stund förrän nu kl 10 på kvällen.
Och det är några timmar, det.
Jobbade, ju inne i stan 8.30-15.00 och sen springa till bussen och fara tillholmsund och fara på jobb igen,
den här gången 16.00-21.30 konstigt nog så var det det senare passet som var jobbigare.
Både fysiskt och psykiskt.
Måste nog snacka med chefen snart.
Det är inte längre ett idealiskt jobb för mig.
Tråkigt nog, eftersom jag i grund och botten trivs på det stället.


Men vad kan jag göra om jag inte mår bra.
Det är ju helt vrickat att fortsätta gå till ett jobb som man mår dåligt av.

Så, bara att ta tummen ur arslet och göra nånting åt det.

Men just för stunden ska jag sitta och göra absolut INGENTING!
jag orkar verkligen inte annat.
Knappt jag orkar skriva det här inlägget,
och då är det ändå bara för att gnälla jag skrivit idag.



Todells
/ Trött och tjurig Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0