usch, alldeles för tidigt

Hmpf, vad gör ajg uppe vid den här tiden egentligen?!
Ja tydligen tänkte jag vara duktig trots nattsudd och kliva upp i tid..
OCh det väljer jag att göra sista dagen innan lång ledigt och två arbetsdagar  innan semestern..
Måste ju vara nått otroligt fel med mig ibland..

Tur jag är söt iaf..
Nå mkt mer känns det inte som att jag har att komma med just nu iaf..
Är alldeles för trött för att vara trevligt sällskap iaf..:S
Och jag som ska iväg och jobba nu halv 9...
Undrar hur det ska gå..:D haha

Ajja, trots alla mina tappra försök så har jag fått en fullt utslagen förkylning.
Hoppas att den ska ha hunnit gå över innan Power meet.
Känns inte så lockande att sova i tält om man är förkyld.
Nog för att jag gör det ändå.
Men lite friskare vill jag iaf vara..

Hemskt aktivt morgon inlägg.
Funderar på om jag, nu då jag ändå är uppe så här hemskt tidigt,
ska ta en morgonpromenad på dryga halvtimmen är väl lika bra.
Då får jag igång huvudet iaf..

Nae, tugga halstabletter nästa och en prommis blir det för mig innan jobbet..


Tänk om man vore så söt som sjuk.. ;)


Todells
/ Sommarförkyld Taeti

Kommentarer
Postat av: sofia

nä det förstår jag, jobbigt att hitta tider som "passar" när man jobbar, jag vet. om man inte tar semester då förstås, men på semesterdagar kanske man vill göra nåt extra speciellt.. knepigt. hoppas du tar dig upp i alla fall. ja silveryran ja, jag trodde att jag skulle vara ledig men jag tog fel på helger, så det visade sig att det var jag inte alls. :( men ut och åka karuseller ska jag ändå! ..även om utbudet av karuseller kanske inte är det mest fascinerande! :P ha det bra, kram.

2009-06-25 @ 08:24:41
URL: http://stofilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0