tvätt, goda och onda sidor

Hm, klev upp kl 7 imorse för att tvätta.
Var klart där kring lunch.

Blev inte så  mkt annat gjort under den tiden..
Men men, får väl fixa det sen.

gick på jobbet och kände verkligen vad gör jag här egentligen?
Ingenting jag gjorde var rätt idag.
Känns som att det är så mer eller mindre varje dag nuförtiden.

Varför kan jag inte bara ta mitt eget råd och hitta ett annat jobb om jag inte trivs.
För att då det är en bra dag på jobbet så är det en underbart arbetsplats.
Men nu har det hänt så otroligt sällan.

Skulle vilja snabbspola fram till min semester.
Bara för att jag ska få ett litet breake och inte totalt tappa huvudet.

Var underbart att få prata med dig en stund idag gumman.
Hoppas att du oxå tycker som jag även då jag inte bankar in det i ditt huvud,
du förtjanar det. det vet du väl om.

Ajja, tur jag ser snäll ut iaf.
Trots min hårda sida.

Nu är det inte länge kvar,
semester, sol, inga bekymmer, road trip och massa nöje.
Allt det roliga börjar vid midsommar.;)


om man skulle vara lite elakare och jämna ut det lite

Todells
/ Taeti

Kommentarer
Postat av: malin

Dina ord igar fick mig att bestamma mig!

Da dom sjunkit in ringde jag mamma och bara grat..

Da du sa hur du sag mig nu,

osocial, ledsen, nere..

Det ar precis sa det ar! Jag har tvingat mig sjalv att trycka bort dom tankarna, men nar du sa det igar gick det inte langre.

Har planerat med mamma, och det blir mest troligt att jag stannar i Sverige nu daja kkommer tebax.. ska prata med Alice och Steve ikvall..

ringer senare ikvall <3

tack att du finns,

och tack att du fick mig sluta ljuga for mig sjalv <3

2009-06-05 @ 16:18:03
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0