Tisdagsmojs

Tisdag, ännu en dag som kunde gått bättre..
Skulle vara duktig och kliva upp i tid och äta frukost hade jag tänkt..
Jo, tjena det gick jätte bra, NOT!
Vaknade då klockan ringde, det i sig är en bedrift..
Kliver upp lite snabbt och fixar undan morgontoalett, sen dumfan som man är.
Tror ni inte jag lägger mig i sängen igen..?!

Vaknar till liv igen kvart över 7 men orkar inte kliva upp ur sängen.
Lyckas tillslut masa mitt arsle ut ur sängen och klär på mig, då är klockan kvart i 8,
och om jag ska hinna i tid till jobbet måste jag gå som senast 5 över 8..
Jag gick 10 över 8...
Suck!
Hade inte fikat frukost eller nånting, men kom iaf ihåg att ta med lunch
Yay me

Lugn dag på jobbet, det kan man iaf inte vara bitter över..
Sen prommis hem i mini skvitter men eg inte ens orkar bry sig om..

Tittar in på Konsum för att se om de har hemma kräftor..
Vi hade ju tänkt äta det på midsommar.
Icket, hittade inte en enda lite röd rackare..:S
Så kanske slutar med att vi kör på grillat istället..
Dumma kräftpremiär..

Men men, nu har jag legat hemma och slö tittat på tv,
Såg Hans och Greta på TV1000 family
ändå ganska så bra film det dära.

För att vara en slötittar film iaf..

Nae, nu ska jag ta mig i kragen och gå å diska..
Ingen disk framme över midsommarhelgen..



Todells
/ Energisökande Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0