Suck, att det aldrig ska funka

Ja, skulle ju fara och simma imorse.
Men då jag kommer fram till storsjöhallen så var alla dörrar låsta.
Hm?!
Bittert, massor, trodde inte sommartiderna gällde för motionssim.
Tydligen!

Ajja, promenarade hemåt, åt frukost och la mig och började sola..:D
Hur underbart väder som helst..
Skinande sol och värme, knappt någon blåst alls..:D

Ivf, så började man ringa till Cornelia, hon hade bett om väckning..
Men var ju inte så lätt alls, då hon hade slut ström i telefonen :P
Lyckad tajming..

Ivf så sattes telefonen igång där efter kl 9. Men fortfarande inget svar.
Just före 12 får man äntligen svar, efter 21 samtal..
Hon hade haft telefonen på ljudlöst..
Haha

Ajja, vi bestämde oss för att mötas upp på Maxi och handla inför midsommar..
Blev hemskt billigt, tror inte jag haft en sån billig midsommar någonsin

Men är man billig, så är man billig ;)

Fick med oss en Simon till Holmsund å sen vart det för mig att rusa till jobbet..

Nu var man då hemma igen, ska ner till cornelias syster så ska cornelia klippa mig där..

Todells
/ Bitter Taeti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0