stan, tivoli och mjukglass

Jao, vaknade till där halvtidigt på morgonen och tänker nae, inte riktigt än.
Nästa gång man vaknar så är det av att någon ;) spelar låten Svennebanan,
halvhögt på datorn som står på andra sidan väggen mitt rum.
Vaknar till liv, men vägrar kliva upp förrän Cornelia kommer
och undrar om ja skulle med in till stan eller hur det nu blev..:D

Kliver upp klär på mig, i en klänning, dumt val.
Åker in till stan och möter upp Jenny och Viktoria för lunch, tivoli och mjukglass..:D
Jenny och Viktoria åker barnkaruseller, och vinner gosedjur..:D
Sen åker jag och cornelia Star Dancer, hemskt roligt tycker jag.
Cornelia tyckte bara det var hemskt..;P tills vi kom ut ur den iaf..

Sen möter vi upp Simon och går och äter mjukglass.
Eller som Cornelia säger, "Blåebäersmjukglass me lakritzströssel"



Hemskt gott oss magen..:D
Sen sprang jag några ärenden på stan innan jag inser att fan vad ont jag har i foten.
Då har man tydligen lyckats trampa in en liten glasbit i foten den lilla stund man var barfota på stan.. :@

Man känner sig ju lagomt irri vid det laget, ringer cornelia och undrar om hon har en pincett.
Blir så jag åker till Jenny och lånar hennes, innan jag följer med Cornelia och Simon hem till han.

Satt där en stund, väntade på samtal som inte kom,
skriver och kolla hur läget ser ut och inser att det är lika bra jag far hem och rår om migsjälv ikväll.
Mötet hinns ju med någon annan dag.

Så nu ska jag springa till Konsum och inköpa nå gott för ikväll.

Todells
/ Frusen Taeti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0