Söndag, vilodag?!

Hm känns verkligen så..
Är det verkligen en vilodag.
Eller har jag bara lurat migsjälv.
Har vissa saker som jag bestämt mig för att fixa..
Typ som att plocka undan all tvätt.. :P

Ser lite skumt ut med två helt fulla torkställningar ståendes inne i lägenheten..
Sen när jag ändå håller på med det, så lär det ju bli mer städning.
Diskning ska man väl få undan lite oxå..
Husfru eller hur var det nu?! ;)

haha, ajja, gårdagskvällen blev bara lugn, somnade på soffan..:P
Men men man ska ju ha sånna helgkvällar oxå..:D

Nae, nu orkar jag inte skriva mer..;)


Om man skulle hitta sig en rik karl kanske?=D haha

Todells
/ En Taeti som försöker hitta energi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0