Slött

Haha, ja det kan man säga, tagit mig tupplurar hela eftermiddagen..
Hemskt skönt har det varit, ska ta och käka lite paj nu och sen ska jag fixa med möbleringen i mitt rum.
Bara för att man varit lite trött så behöver man ju inte ligga och dåsa heeela dagen..

Fick ett gulligt sms, som undrade hur jag mådde och om jag tagit mig hem..
Naw, helt enkelt super gulligt..
Har inte kunnat sluta le..
Usch så löjlig jag låter..

Men när fick ni sist ett sms eller att någon ringde och kollade att ni tagit er hem,
som inte var en kompis eller förälder?

haha, nae nog med självironi och sånt strunt,
ska gå och äta och så ser vi hur mkt jag hunnit möblera om innan kvällen



party party

Todells
/ Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0