sjuk

Suck...
Trodde jag skulle slippa det.
Men icket, då man klev upp så kände jag att magen var lite oredig, men det brukar den ju på morgonen.
Tänte inte mer på det, det brukar ju lägga sig efter en stund.
Klär på mig och går med cornelia på konsum och inhandlar grejjer till lunchen med oss och hennes syster, ebba och patrik.
Kommer dit, är social en stund. Känner hur magen vägrat ge med sig och istället blir värre.
Så istället för att stanna och riskera att smitta ebba med nånting så rusar jag hem och tro på fan att man blir dålig direkt man kommer innanför dörren.

Så min dag kommer bestå av att ligga framför tv:n alternativt sitta vid datorn.
Beroende på hur bra jag mår just för stunden..:(

Usch, och jag som ska jobba imorgon.
Men skulle det fortfarande inte vara bra så har jag en som kan ta över passet iaf.

Nae, soffan kallar.
Suck!



Tur jag är söt då jag är sjuk

Todells
/ sjuk Taeti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0