sjuk?

Änne en dag på väg att ha passerat..
Och en dag närmare semestern.

Det känns ändå som om jag ska hinna med och
ha råd med det mesta på min sommarplanering.

Det känns hemskt lovande..:D

Idag har jag än så länge inte gjort nå mer aktivt än att ta en dusch..
Jag börjar nämligen känna mig lite sjuk..:S
Känns som helt fel tillfälle,
men när har man egentligen tid att vara sjuk?!



Nae, i vilket fall, så hoppas jag att jag ska klara mig till efter juli iaf..
Har alldeles för mkt på min almanacka för att ens hinna tänka tanken sjuk..

Ska börja packa ihop mig inför jobb.. :/
Kän inte säga att jag känner hur peppen drar i mig.

Hoppas ni får en bättre dag

Todells
/ Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0