Moodswing.

Ja det är inte lätt ibland.
Kändes verkligen att jag inte ville gå och jobba idag.
Och helst inte på flera dagar till heller.
Har ännu en gång fått mega-ont i vänsterfoten.
Och eftersom jag går som en mupp med den foten så har mina knän börjat säga upp sig igen.
Och för att verkligen göra saken etter värre, så börjar vänstra höften att säga upp sig oxå.

Så promenaden hem, som brukar ta 20-25min, tog idag 40min.
Ingen motvind alls, bara jävligt ont i foten.
Så ska linda om foten nu, orkar inte riktigt ställa mig i duschen nu, får ta det imorgon.

Ska ju ändå upp tidigt och slänga in första tvätterna i maskinen där kring 7-8 tiden.

Ajja, nu är det sängen som väntar.

   
;)



     
Kanske man ska börja praktisera vad man predikar..?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0