Midsommaren vart toppen

Hm, detta har potensiens att bli ett hemskt misstavat inlägg så håll mig inte ansvarig imorgon..;)
Jag är inte hemskt nykter, men jag klarar mig då jag ska jobba imorgon..

For in till stan där kring 1 tiden, for till simon och lämnade av alkohol och paj och mat, sen till elin ich jenny och lämna av hennes bil och tog med oss hennes och jennys alkohol...
Sen bara socialt hummel till middagstid, då en massa folk helt plötsligt ramlade in,
 så det var jag, cornelia, elin, jenny, simon, timmy, mattis, stefan, rebecka, hennes kille,
kommer inte ihåg vad han hgeter,
nån som hette per och en massa folk, elun och ingo, linda, peter, mattias och matte..
Säkert en massa mer folk, men jag märke inte vilka de var..:S

Ajja, ivf, så for jag, elin, cornelia, jenny och viktor Å till nydala camping och mötte nå holmsundsfolk,
där en stund innan vi for tillbaka till simon..

Kring halv 12 for jag och jenny mot holmsund med hennes ragg, henrik tror jag han hette..;)
påminn mig imorgon jenny..;)
Love ya ma babes..:D

Ska försöka kliva upp före lunch...
Ser ju hur det går..;)


Äsch, konstigt inlägg det här..
Skriver lite vettigare imorgon..;)



Todells
/Påverkad Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0