midsommar förberedelser, jobb och klänningsprovning

Vaknade till imorse med en svag aning om att jag lovat att baka en sockerkaka..
Haha, kommer på varför då Cornelia kommer hem och undrar om jag bakat någon kaka..
Hon hade varit in innan hon for på jobbet och bett mig göra det..
Trött som jag var, svarade jag ja och sen somnade jag om..

Ivf, när cornelia stack på jobb numero 2 så sprang jag iväg till Konsum
och inhandlade groggvirke och ingredienser för paj osv..

Efter det blir det lunch/middag innan man rusar iväg på jobbet..
När jag väl kommer dit så är de inte där..
De hade inte hunnit tillbaka från Konsum..;P

Så satt och solade en stund till de kom.
Sen full rulle.

Kommer hem till samma sak, full rulle.
Blir tillsagd, prova den här klänningen så fort jag kommer in i rummet..

So I do..
Jag är lättövertalad ibland.
Efter det blir det lite av ett maraton provande, jag och elin går igenom mina klänningar..
Vi kom fram till att klänningen jag provade först, skulle Elin ha, och jag vet inte riktigt vad vi kom fram till för min del..:D

Nae, nu har jag nyss masserat klart, elin och cornelias axlar så sängen kallar..



Todells
/ Liten Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0