Massage, jobb och sista impulserna

Var ute på långpromenad igårkväll.
Kändes välfigt underbart, gick inte bort några aggresioner.
Men fick iaf lite luft och motion.
Har tydligen fått upp flåset så pass att jag orkar jogga några minuter.
Snart kanske jag har så pass mkt flås att jag orkar springa den rundan jag gick igår med vissa förändringar.
Kanske dumt att springa uppför omberget.;)

Sen då man kommer hem med värsta blommorna i håret och lilla buketten..:D
Jennou och elun tyckte det var sött.
Iaf min lilla bukett.

Då elun for hem för natten, så blev det massage maraton.
jag masserade jennou och sen corneiia och fick massage sen massera cornelia jennou..:P
Sen vatten i massor och lägga sig och sova.

Kliver upp idag och går in till jennou och cornelia och säger att nu är klockan sju kliv upp.
Men kommer på att jag bara ställt om larmet till kl 7 så hon var eg bara halv 7.
Kändes lite pinsamt som kommer in och väcker dem på det viset, spec som jennou började jobba kl 7.
hon fick ju megapaniken.
Så bad om ursäkt och la mig för att sova igen.

Sen ringde jenna och surrade en stund.
Har nyss klivit upp och ska tulta iväg på jobbet.
Sen blir det buss in till stan igen och köpa klänningen jag la undan igår kväll.
Den var såå fin.


Ajja, ska springa iväg på jobbet nu,

Todells
/
trött taeti


Kommentarer
Postat av: malin

maste ju fa se en bild pa klanningen :)

2009-06-02 @ 09:42:53
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: malin

ringer dig i morgon istallet gumms..

ar sa otroligt nere idag, har haft en otroligt javlig dag bara. nar kan jag ringa i morgon?

alskar dig gumms <3

2009-06-02 @ 22:39:04
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0