lördag?!

Hmpf, vet inte riktigt vad jag tycker om mitt förra inlägg..
Men jag ska försöka se humorn i att jag fylle skrev ett inlägg..:S

haha, ivf efter att jag skrivit klart mitt inte alltför nyktra inlägg så fastnade jag ju här vid datorn.
Satt väl och flumm pratade med folk i ca 2h innan sängen kallade..
Hemskt ogivande konversationer, men men..
Kul hade jag iaf..

Sen får man ett samtal där kring 20 i 5 på morgonen..
Man går ju på reflekser och svarar..
Då är det Hannes som ringer och säger att nu är jag i stan igen..
Lite ovärt för mig att veta.
Men ändå hemskt roligt...

Somnar om efter de,
och kliver dum som man är upp kl 8..
Kunde inte sova..

Så blev att flumma runt halva morgonen tills jenny ringde.
Jag gick och mötte upp henne å så snackade vi strunt
och solade lite då solen tittade fram bakom molnen.

När vi väl gick in, så trodde jag att Katten försvunnit,
men nu då jag kom hem efter jobbet så var han hemma och inne..

Ett bekymmer mindre ikväll då..

Nog för att jag är på konstigt humör ikväll..
Känner mig inte helt hundra..

Vill inte gå å bli sjuk nu innan mina semesterplaner!
Nog för att jag kommer fara ändå..
Kommer bara att banga om de låser in mig på lasarettet..:D

Nae, käka nå middag och sen sova..

Jobbar heeela dagen imorgon,
9.45-22.30


Suck

Todells
/ Inte helt 100 Taeti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0