Kokt kräfta någon?!

Ja, hur smart ska man vara egentligen?!
Nog tycker man ju att efter 21år ska jag ha lärt mig att inte sitta ute i solen i alltför många timmar.
Speciellt då man inte kan byta position och få en jämnare bränna.

Som jag ser ut nu, är jag ändå glad att jag bara bränt mig på framsidan av kroppen.
Hade jag bränt mig över hela kroppen vet jag inte riktigt hur jag skulle stå ut..:S

Ibland är det liiite för roligt att sola på jobbet..

Men men, var på apoteket efter jobbet och köpte mig en hydrokortison-salva,
eftersol-salva och mer p-piller.
Det är ju trots allt sommar och det kommer behövas..
Måste komma ihåg och förnya mitt recept..:D haha

Springer in på Konsum och handlar ingredienser till middag och en myskväll i min ensamhet..:D
Kyckling sallad, med babyplommontomater, gurka och paprika. Sen vitlöksdressing på det..:D
Bara mumma, gott mig magen..;)

Ska länsa tv:n och se om man hittar nå bra att se,
eller om det blir att sitt kvar här framför datorn.
Och se klart alla filmer och serier man har på datorn.

Nae, nu ska jag snart gå och smörja in mig igen..



Todells
/ Ömmande Taeti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0