jobba, stressa, och slappna av

Ja, kliva upp tidigt och sen prata i telefon tills man ska på jobbet.
Oxå ett sätt att piggna till..;)

Ajja, ställde klockan på halv 7, vaknar till då men kliver inte upp.
Vaknar till igen av att telefonen ringer.
Knappt jag fattar vad jag gör då jag svarar i telefonen.
Efter en liten stund går det upp för mig vad jag gör och att jag är vaken,
så sätter mig upp och börjar göra mig klar för att gå till jobbet.

Alltså, klär på mig, sätter mig vid datorn och låter tiden gå.. =D

Men men, tar mig till jobbet och i tid..
Kommer in och det är hemskt lugnt.
Blir att lacka lite och brodera lite.
Sen springa till bussen då man slutat jobbet.
Skulle ju in till stan och hämta upp mitt impulsköp..:D

Och det var lika fint idag som igår.. =>
Ser ju naturligtvis bättre ut på, men lite svårt att ta kort på den då..;P


Visst är det ett väldigt bra impulsköp så säg..;)

Haha, väl på stan möter jag upp med cornelia och vi går och käkar
innan hon ska iväg åt sitt håll och jag åt mitt håll.
Kommer hem, helt förstörd i huvudet och vill bara sova.

Men icket, fick inte sova inte.
Då jag la mig så snurrade tankarna hejvilt och det var lika bra att stiga upp.
Satte mig vid datorn och bara slösurfade lite.

Sen passade jag på att diska undan lite grann i köket, tar resten imorgon.
Ska ju som ändå dammsuga och skura i lägenheten hade jag tänkt,
blidde ingen tvätt imorgon, fanns ingen tid.
Det blir på torsdag det, enligt väderrapporterna ska de ändå va regn då.

Sen vid kl 10 nu på kvällen så gick jag ut på promenad, till om-berget än en gång.
Hade ju ingen kamera med mig igår.
Inte tänkte väl jag på det,
så inge superfina solnedgångar ikväll, för mkt moln
Men fick iaf en bra solnedgångsbild.

och här kommer mina bilder, lite ego bilder men men..:D


           
På vägen hem och nyss framkommen till om-berget

        
i bakgrunden ser ni nedersta våningen på bilden till höger..;P
Jag gick upp i det dära tornet..:D



Ja, en solnedgångsbild fick jag.
Men var lite för mkt moln för min del..

Nae, nu ska jag ta mig i kragen och gå å lägga mig kanske.
Ska ju orka med städningen imorgon så..:D

Todells
/ taeti




Kommentarer
Postat av: malin

superfint impulskop gumms! :)

Ngn dag far du be ngn ta kort da du har den pa :)



Ringer dig om ngn timme :)

Kram

2009-06-03 @ 09:53:22
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0