Jobba, stressa, chaufförat, sova gött

Hm, nyss kommit mig hem och innanför dörren.
Ja, precis.
Kl halv 4 på natten.
Men så är det om man är alldeles för snäll osv osv.
Måste ju köra bilen nånting innan långkörningen ner till västerås.

Ivf, så kl halv 10 imorse (läs lördagmorgon) så blev det att rusa upp ur sängen och inse;
attans jag ska vara på jobbet om 15min ska jobba i 13h och jag har ingen mat fördig.
Vad göra, vad göra?
Jo, lugnt och försiktigt kolla vädret klä sig i klänning.

Men ta med sig ett par leggings ifall det skulle bli kallt på kvällen.
Tur jag tog på mig en jacka iaf.
Satan så kallt det var att gå till jobbet.
Så väl där sitter jag inkurad i en filt så mkt av dagen jag kan.
Men men, till mat hade jag med mig en matlåda från frysen och nå ris att koka till,
men då jag väl lagade till det så var jag så hemskt hungrig,
att jag inte orkade vänta på att riset skulle kokat färdigt.

Men men what to do, what to do?!

Sen väl hemma efter jobbet så blir det försöka hämta andan lite,
innan jag springer över till Ingo och hämtar nycklarna till bilen.
Skulle få låna hans bil fram och åter till stan för att kunna vara chaufför åt Jesus, Engan och Hannes i Oldsen.
Små roligt, men fy fan så kallt.

Är iaf hemma nu, och ska bara stoppa vetevärmaren i micron, ta linserna ut ur ögonen och göra mig klar för natten.



Medans jag satt bakom ratten på Oldsen, var det så man önskade att exet var ute och gick..;)

Todells
/ Trött Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0