jobb, impulsköp och låånga promenader..;)

Ja, det blev lite av en långkörare idag..
Kliva upp tidigt efter att man lagt sig sent.
Sitta framför dumburkarna en stund innan man gick på jobbet.
Sen springa runt på stan med jobbet, innan man kommer tillbaka till holmsund,
bara för att sätta sig på bussen in till stan igen.

Mötet mitt blev ju aldrig av...:S
Ajja, blir väl att försöka boka om det då.
Lite irriterad dock, men vad kan man göra.
Gick och käkade middag och sen gjorde jag några impulsköp på Gina och Glitter..;P
Ska in till stan imorgon igen och hämta klänningen.
Hade inte nog mkt pengar på kortet för att köpa den idag.
Men ska bara föra över pengar så är det kolugnt igen..:D

Har känts som en allmänt dålig dag.
Trots det superfina vädret.

Så för att skaka av mig lite aggresioner och allmänt ont,
så ska jag gå ut på en långpromenad i holmsund.
Blir ju som aldrig att man är ute och promenerar här om man inte ska till och från jobbet.

Ska bli kul att hitta sig en ny runda man kan gå..
Så, ska skynda mig ut nu innan det blir för kallt..

Todells
/ irriterad taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0