Jag tror faktiskt det..

Att jag håller på att bli sjuk..
Har varit hes hela dagen.
Och då jag mötte en gammal arbetskamrat på väg till jobbet så tyckte hon att jag lät sjuk..

Det här är inte det minst roligt ju..:(
Jag som varit frisk så länge. Kan jag inte få vara frisk över sommaren oxå..?!

Får väl se hur pass rosslig man är imorgon..
Men strunt i det nu..

Min dag, har precis som jag skrev i förra inlägget varit nästan totalt bortslösad..
Gjort nästan ingen nytta alls,
la mat i marinad,
duschade mig själv,
gick till jobbet,
gick hem från jobbet
och lagade mat till mig själv..

Fast radar man upp det sådär så verkar jag ju iaf ha vart aktiv..
Fast jag räknar inte att gå till och från jobbet som aktivt,
inte heller att vara på jobbet..

Så laga mat och duscha.
WOW, så stolt jag blir..

Haha, eller inte..

Ivf så vet ju nu mera om när vi far söderut mot västerås..
Blir att fara på tisdagen..
Så ska joxa lite med mitt schema så det inte bli alltför sent..

Ajja, nu orkar jag inte snacka mera..



Todells
/Sjuuuk Taeti

Kommentarer
Postat av: sofia

hehe nä det är ju så härligt här på sommarn!! har du planerat att komma hit nåt i sommar då? krya på dig :) kram Sofia

2009-06-24 @ 08:52:46
URL: http://stofilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0