inte friskt, bakning, röstning och massage.

Hm, ja sen sist så mår jag lite bättre men känner mig inte helt hundra än...:S
Så har legat på soffan eller suttit vid datorn hela dagen.

Var och åt med cornelia, bara för att få i mig nånting,
hemskt gott var det.
Blev att gå på HP och käka pizza, en grekisk en för cornelia och en Roshé åt mig..:D
Mumsigt i massor.
Sen på konsum och köpa ingredienser för att göra paj.
En med hallon och en med rabarber och hallon.
Även det mumsigt..:D

Så kommer hem fixar pajerna och låter dem svalna medans vi väntar på vårat fika besök..:D
Bjöd ju över Elun och ingo på fika då vi mötte dem på konsum.

Så blev att umgås med dem tills elun skulle iväg och rösta,
och sen lunkade jag ingo och cornelia iväg och röstade vi med.
Att det ska finnas minst tre vallokaler i holmsund..
Ajja, nu är det då gjort iaf.
Så nu har vi gnällrätt om nånting skulle gå helt galet.

Lunkar hemåt i lugn takt för att domna av i soffan.
Ingo for hem till sig efter en stund och cornelia fick ont i ryggen så jag masserade henne.
Får väl böta lite för det nu.
Händerna mina gör ont så ini helvete.

Har ingen styrka i händerna idag..:(
Ajja, ska iaf inte jobba imorgon.
En av mina arbetskompisar sa att hon kunde ta det.
Men men, ändå jobb på tisdag. Så man överlever ju ändå.

Då blir det dubbla turer, en på morgonen då ja ska jobba inne i stan
och en på eftermiddagen då jag ska jobba i holmsund som vanligt.

Nae, nu ska jag försöka hitta på något produktivt, som inte är tröttande..
Hur nu det ska gå..?!:S


;)
Todells
/ Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0