Hm...

hm, rutinerad bloggare eller hur var det nu?
Hade tänkt skriva så mkt mer i gårdagens inlägg,
typ att jag såg en helt underbart bra tonårsfilm..:D
Ibland har jag bara fööör dålig filmsmak, men den här var ändå värd att se.


Queen Sized

Satt och ömsom skrattade och småsnyftade hela filmen.
Totalt en typisk tonårsfilm..:D

Men men, unnade mig lite "dotta" igår, chips och dip..:D
Mumsade i mig till filmen, men lyckades ändå lämna till Cornelia då hon kommer hem igen..;P

Nae, idag då?!
Helt värdlöst, vaknar upp och tror att det är värsta soldagen och att idag kan man lapa sol..
Jo, tjena vrider på persiennerna och ser värsta storm molnen.

Men som den optimist jag är, tar jag ändå på mig bikinitoppen under kläderna.
Bara ifall att..
Tur jag hade paraplyet med mig i väskan..

Det verkligen ÖSTE ner då jag skulle gå hem.
Hade inte funnits en torr millimeter på mig annars..

Naturligtvis fortsätter det att regna resten av kvällen.
Hoppas verkligen på bättre väder till midsommar.


Tur det är mysigt med regn

Todells
/
Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0