Fredag, och vilken fredag..;)

kliver upp och sticker iväg till jobbet, vädret verkar skitdåligt.
Och när man väl ska hem så skiner solen som värsta strålkastaren..;P
Har den stora turen att jag får sluta tidigare och hinner hem innan Cornelia och Simon far in till stan.

Så, jag och Cornelia kommer överrens om att mötas upp inne i stan och ta oss en öl/cider eller nå sånt..;)
Vi ser ju vad som händer..

Och just för stunden så håller jag på med att tvätta, diska,
laga till matlådor och komma på vad jag ska ha på mig ikväll,
sen ska jag även försöka luska ut vem det är som tvättar på min tvättid :@
Ta en egen tvätttid, jag har massor med tvätt *grr*

Nae, nu hinner jag inte sitta här mer

Todells
/Peppad Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0