försov mig, jobb, mys

Ställde klockan på halv 7, tänkte då hinner jag kliva upp och vakna till liv,
innan jag ska på jobbet.

Tji fick jag.

Vaknar av att Cornelia tittar in och frågar;
ska inte du till jobbet klockan är 10 över 8?

Jag piggnar till direkt och kliver upp och gör mig iordning och halv skyndar mig iväg till jobbet.
Väl där inser jag att det blir ännu en dålig dag på jobbet.

Jävla äppelträd
Höll på att frysa ihjäl då vi skulle få det från Plantagen till stugan deras.
Och sen sitta där medans det planerades.
Vi var tillbaka i huset en kvart innan jag slutade för dagen.
Så blev in snabb skriva i boken och sen springa till bussen.

Skulle ju på möte inne i stan,
inger och kollar om det blir av och får veta att något kommit emellan.
Så eftersom jag ändå är på väg till busshållplatsen så tar jag bussen hem.
Alltså från ena sidan av holmsund till den andra..:D
Ibland är man bara för lat.

Väl hemma blev det mat och prata med malin.

Jag är otroligt stolt över dig älskling.

Det krävs mod och  en inre styrka för det du gjort.
Jag finns här för dig i vått och torrt, för alltid.



Efter att vi pratat blev det mys med cornelia, ingo och elun.
Vi såg en film på tv 3,

Hemskt rolig film det dära.
Man riktigt kände hur humöret lyfte


Sen blev det en ordentlig tjejkväll, ingo for hem så var bara jag, cornelia och elun kvar.
Jag masserade Cornelias rygg, sen blev det ansiktsmasker för min del.
Och väl efter det plockade jag till elun och cornelias ögonbryn.

Nu ska jag vara social med cornelia en stund till innan jag lägger mig för att sova.
Ska ju som upp och jobba imorgon.
9,45-22,30
Tycker inte om timmarna, men det är ju pengar.

Och det behöver man alltid.


Jag är en vän för livet om du väljer att släppa in mig.

Todells
/Taeti



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror jag dör babe!

Det gör så jävla ont!

Jag ringer dig i morgon, jobbar du??

Ska ut på krogen ikväll, så ingen bra idé att ringa.

puss och tack för underbara ord, och ett underbart stöd. Du är verkligen en riktig vän, och ja, du är mitt stöd här i livet!

2009-06-06 @ 21:18:51
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0