Dumma internet

Mitt internet har inte fungerat..:(

Så passar på att skriva nu då jag är hemma hos Elin och Jenny..
Vi far ju iväg till Västerås och Power Big Meet imorgon..:D
Sweet det kommer att bli..

Vad har hänt sen sist då?!

Jo, jag blev ju av med internet och sen så var det Wheels helgen..
Blev att gå ut på personal middag på fredagen med tjejerna, och se ut på krogen.
Sen spårade det lite..:D
Men jag hade kul iaf..

Sen lördagen blir man upphämtad halv 11 och sen in på utställningen...
Efter utställningen så blev det mat hos jesus mamma med en massa folk, innan vi for ut och snurrade..
Jag var hemma halv 4 söndag morgon.
Lämnade tillbaka bilen kl 6 på eftermiddagen och sen har jag jobbat måndag och tisdag.

Och nu har jag SEMESTER!!!!!


Nu ska jag vara social me jenny och elin..




Todells
/Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0