Bortamatch..;)

Ja, huvva, då har man haft sig en sån nu igen..;P
Hamnade ute i skogen bortanför djäkneboda.
Ratan hette det visst..;P
Väl värt en resa på 4mil enkel väg..:D haha

Ifv så blev det ju krogen igår, som ni nog förstår med tanke på min rubrik..;P
Nyss kommit hem till läenheten.
Var väl inte riktigt så jag trodde att kvällen/natten skulle utspela sig.
Men men, det funkade..;P
Åkte tillbaka med han och hans polare, de skulle upp och jobba,
9 på morgonen. Så 8 for vi från Ratan och de släppte av mig på stan...
De skulle inte riktigt åt holmsundshållet...:P

Haha, nae nu orkar jag inte mer nu på morgonen,
ska lägga mig och ta en tupplur.

Todells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0